Katalog Promo Sophie Martin 16-30 November 2016

Katalog Promo Sophie Martin 16-30 November 2016 - Perancang kasut Yongki Komaladi berjaya meraih dua anugerah dalam Pertandingan Reka bentuk Kasut Antarabangsa (International Footwear Design Competition/IFDC) ketujuh di Guangzhou, China, pada 1-3 Nov 2016.

 " Saat market bebas tidak mungkin kita elakkan. Dan untuk menghadapinya, perlu inovasi yang terus menerus dalam masing-masing apa pun yang kita rancang, apakah itu kasut, beg, dan pakaian, " katanya.

Yongki berikan, Indonesia mempunyai pelbagai budaya yang dapat jadi sumber inspirasi dalam berkarya dan sumber inovasi yang akan dibangunkan dalam satu rancangan, termasuk kasut. " Itu modal demikian besar, dan jelas, reka bentuk kita itu original. Tidak seperti beberapa negara yang hanya tingkatkan product dengan motif ikuti karya lain, " tuturnya.

Bekas type itu berikan, Katalog Sophie Martin November 2016 dalam pertandingan itu, tidak ada tema khusus untuk masing-masing karya yang dilombakan. " Biasanya sahaja, yakni transformasi globalisasi, " katanya.

Yongki menerangkan apa yang diraihnya tunjukkan rancangan putra Indonesia tidak kalah oleh rancangan negara lain.

Lelaki yang memulakan kariernya dari mereka bentuk kasut lelaki itu optimistik product Indonesia bisa berkompetisi dengan product negara lain, Katalog Sophie Martin November 2016 asal disokong prinsip kuat dari semua pihak, termasuk kerajaan, serta keyakinan dari ahli perniagaan berkenaan selalu untuk berinovasi dan berkreativiti.

 " Globalisasi, market bebas, pasti ada nilai positif dan negatifnya, bergantung bagaimana kita menyikapinya, " tutur Yongki.

Selain itu, Konsulat Jeneral RI di Guangzhou, Ratu Silvy Styletri, berkata pihaknya sentiasa berusaha memperkenalkan dan mempromosikan product kreatif dan product lain dari Indonesia.

 " Ini kebanggaan sendiri buat aku dan untuk Indonesia, " kata Yongki dalam perbualan melalui saluran telefon dengan Pada di Beijing, Isnin malam, 1 Nov 2016.

Perancang kasut kelahiran 8 Ogos itu meraih anugerah untuk grup kasut anak dan kasut enjoy wanita. " Ada lebih kurang 20 type kasut yang saya paparkan. Dua puluh type itu yaitu hasil seleksi dari sekian karya di Jakarta dan Surabaya, " papar Yongki.

http://zona9harga.com/katalog-sophie-martin/

0 komentar:

Posting Komentar